اخبار روزفناوری

مایکروسافت و اکتیویژن تیم جدیدی را در بلیزارد تشکیل دادند

مایکروسافت و اکتیویژن تیم جدیدی را در بلیزارد تشکیل دادند

در هفته‌های اخیر، کارمندان King اطلاعات LinkedIn خود را عوض کرده‌اند و می‌گویند که اکنون در بلیزارد کار می‌کنند. این در ارتباط با مایکروسافت و تیم جدید Activision است که در بلیزارد ایجاد شده است.

این تیم کارمندانی را از کینگ و سایر کارمندان مختلف بلیزارد می گیرد و اکنون یک تیم متمرکز است که بر روی Blizzard کار می کند. بازی‌های AA مانند World of Warcraft، Overwatch، StarCraft و موارد دیگر.

این توسعه چندان غافلگیر کننده نیست، زیرا مایکروسافت سال گذشته Activision Blizzard را به مبلغ هنگفت 72 میلیارد دلار خریداری کرد. این امر باعث شد تا مایکروسافت بر برخی از فرنچایزهای اصلی خود مانند Call of Duty و World of Warcraft نفوذ کند. با این خرید، مایکروسافت قبلاً یک بسیار بزرگ داشته است رشد 61 درصدی سال به سال در بخش بازی آن، عمدتاً توسط بازی‌های فعلی Activision Blizzard.

برای ادامه افزایش رشد خود، مایکروسافت و اکتیویژن برای ایجاد یک تیم جدید در زیرمجموعه بلیزارد با یکدیگر همکاری کرده اند. هدف ادامه سرپرستی و زنده نگه داشتن محبوب ترین فرنچایزهای آنها مانند Diablo، World of Warcraft و Overwatch است. StarCraft مدتی است که در آب مرده است، و این امکان وجود دارد که این تیم جدید فرنچایز محبوب را احیا کند و به جای آن جان تازه ای به آن ببخشد.

از آنجایی که بسیاری از کارمندانی که به تیم ملحق می‌شوند از زیرمجموعه‌های King هستند، این امکان وجود دارد که آنها در حال کار بر روی پورت‌های موبایلی این بازی‌ها یا ساختن Diablo Immortal به بازی بهتری برای کسانی که به بازی ادامه می‌دهند، باشند. از طرف دیگر، این امکان وجود دارد که آنها روی بازی‌های موبایل جدیدی کار کنند که قرار است در فروشگاه بازی‌های موبایل Xbox منتشر شوند، که برای iOS و Android برنامه‌ریزی شده است.

مایکروسافت مایل است با استفاده از تیم‌های کوچک‌تر که چابک‌تر هستند و هنگام کار روی بازی‌های AA پتانسیل بیشتری دارند، آزمایش کند. این تیم‌ها همچنین در تیم‌های بزرگ‌تر ادغام می‌شوند و به آن‌ها در صورت نیاز به پروژه‌های بزرگ‌تر دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر پتانسیل زیادی برای بازی‌های AA وجود دارد، با بازی‌هایی مانند Balatro، Palworld، Vampire Survivors، و Stardew Valley، بدون در نظر گرفتن سن، در بازارهای فعلی بسیار خوب عمل می‌کنند.

مایکروسافت علیرغم تمایل آنها برای آزمایش و آزمایش با تیم‌های کوچک‌تر، همچنین مسئول بستن Tango Gameworks، توسعه‌دهندگان عنوان محبوب Hi-Fi Rush است. تصمیم برای ساخت استودیوهای کوچکتر و کار بر روی بازی های سبک مستقل ممکن است با توجه به تصمیم گستاخانه برای تعطیلی Tango Gameworks شوکه کننده باشد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی در انتظار بازیکنان این تیم جدید است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا